Reklamce/ Vrácení zboží
Reklamační řád pro e-shop Levně jen u nás!
Uplatnění reklamace a vrácení zboží
Nejste spokojení se zbožím, nevyhovuje Vám velikost? Potřebujete reklamovat zboží? Kontaktujte nás my Vám zašleme pokyny k vrácení zboží.
Zabalte nepoužité zboží s visačkou, zajděte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, nahlaste kód 91920029 a neplatíte poštovné.
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Při situaci, kdy chcete zboží vrátit z důvodu např. nesedící velikosti, zašlete nám zboží, které musí být vráceno nepoškozené, bez známek užívání, řádně zabaleno, s visačkou a vyplněným formulářem viz. níže.
Zboží které vracíte - neprat!! neparfémovat!! Zboží ušpiněné od make-upu nebude přijato jako vratka.
Na reklamaci i zaslání peněz zpět na Váš účet máme 30 dní na vyřízení.
Záruční list
Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.
Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
-jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení
-vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
-je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou,
-zásahem kupujícího či mechanickým poškozením
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. Zákazník má právo vrátit (reklamovat) zboží do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu, v tomto případě má nárok na vrácení peněz ( pokud není rozhodnutý jinak).
Pokud škoda na zboží vznikne (po lhůtě 14 denní) a je nutné zboží reklamovat zákazník je povinný odeslat zboží zpět, důkladně zabalené,s kopii faktury a vyplněným formulářem viz. níže. Po přijetí reklamovaného zboží, je zákazník kontaktovaný e-mailem a během 30 dní se budeme snažit vyřešit problém reklamovaného výrobku, popřípadě zašleme zboží nové.
O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem, případně sms zprávou a vyhotovením reklamačního protokolu.
Jakost při převzetí
V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené.
Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Více informací naleznete viz. https://www.levnejenunas.cz/obchodni-podminky/
V Ostravě 1.4. 2016